Thursday, December 30

merapu ;DD

hmmm , today ari yg membosan kn ==' , org slalu ckp keje mkn tidooo . aku ta penaa buad , tp arini daa start aku buadd . haihhh , abes laa aku . gemok denn . bhahahaha ! texting dgn sufi :) miss deaa sesangt , renduu tgk baby face deaa ^^ aku ckp kt deaa 'boboy senyum cm baby' deaa reply , 'you mcm bidadari . OMG ! sumpah lwk ! HAHA , aku gelak smpai nages2 . pndai gk mamt ni buat lwk kennn . aku text ayiem , minx break . aku t'sksa kpl dgn deaa . aku ni mcm ptung jeee deaa lakukn . butt deaa tanak lps kn aku :( napee? kau gune kan aku utk duet jee kn? membe2 aku sume ckp bnda yg same ! ape dosa aku kt kau?! kau suwo aku ubah prngai , tp prangai kau pown 2x5 jehh ! huh ! tkpeee , aku hrp kau akn phm suatu ary nty . now life aku daa epy event aku daa kehilngn 2 bestiee yg pling aku syg . SHUHADA HAMIDI && ALEP J ,hmmm . shbt ku *yoyoe and nurul , thx cz korgg always ade dgn aku . ta kire time susaa atau snang :) korgg terbaek wokk ! lovee youu ! muah muah ! haha ! for people who hating me , just go on laa ! aku skit taa heran . kau suke ngumpt aku? slagi idp kau ngumpt laa ehh :)) aku taa rugi pape pown . woahh ! byk story daa aku luahh kn ^^ ni blogg aku , ikot suke aku nk taip ape . kau tasuke aku , angkt kaki , click button x kt tepi tuu . blah blah ! ssyyuhhh ! hahaha ! sape yg bace , thx . trus kn m'jd followers ku yg stiaa . thankyou , terima ksih , arigato ~

LOVE : fawa

0 comments:

Post a Comment